FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Tygrysia Maska [ ^ ]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Główna :: Klany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Isande
Mieszkaniec


Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:56, 17 Kwi 2007    Temat postu: Tygrysia Maska [ ^ ]

Historia i ogólny zarys Organizacji.

Tygrysia Maska, powszechnie znana w całym królestwie jako Gildia Kupiecka bądź Organizacja Handlowa "Tygrysia Maska" W rzeczywistości jest to zgrana grupa przestępcza zajmująca się przede wszystkim kradzieżami i przemytem towarów z innych Królestw.
Początki tej organizacji nie są dokładnie znane, pierwsze wzmianki pochodzą z roku 656kd. Niewiele po tych wzmiankach pojawiła się nowa Gildia Kupiecka o nazwie "Tygrysia Maska" Którą specjalizowała się w sprowadzaniu towarów z południa. Jednakże prawdą jest iż placówka Tygrysiej Maski stacjonowała o wiele bliżej, przejmując karawany kupieckie zmierzające do Theronii, a następnie sprzedawała dane towary za niską cenę dzieki czemu szybko stała się najpopularniejszą gildią kupiecka.

Organizacja:

Tygrysia Maska jest podzielona na tzw "Grupy Wypadowe" Każda taka grupa posiada 5 członków.
1 herszt
4 wojów.
Każdy z członków zna TYLKO swoich najbliższych wspólpracowników i jednego dowódce. Co ma na celu zapewnic bezpieczeństwo całej organizacji. W razie gdyby jakiś członek został pojmany mógłby "wsypac" tylko na swoją grupę wypadową.
Wielkiego Herszta - Wodza gildii zna tylko jedna osoba "Dowódca Zbrojnych". Wielki Herszt przekazuje rozkazy Dowódcy Zbrojnych który następnie przekazuje informacje Hersztom grup wypadowych. Dzieki temu wódz jest prawie nieuchwytny ponieważ sami Hersztowie Grup go nie znają.

Najsłynniejsze Przestępstwa

Rok 667kd:
Szykował się wielki skok, ogromna karawana wioząca broń ze wschodu miała właśnie wkroczyc na tereny nieopodal wschodniej placówki. Przygotowane zostało 6 grup wypadowych rozstawionych w lesie nieopodal traktu. Było południe, zza wzniesienia zdała się wyłaniac wielka karawana. Ciała wszystkich zastygły w bezruchu, za drugim wozem wylonilo sie ze 40 zbrojnych rycerzy. W oczach wszystkich zdaje się widziec zwątpienie. Ale nie... Ten ładunek był zbyt cenny, a przygotowania zbyt drogie. Nie było odwrotu. Pułapki rozstawione na trakcie. Każdy krok konia sprawiał wrazenie wieczności. Aż w końcu... Koń uruchomił pułapke, 3 ogromne bale zwaliły się na droge. Ludzie w wozach wpadli w panike a zbrojni dobyli broni. Z lasu świsnęło pare strzał trafiających do celu, chwile potem 4 rycerzy osuneło się na ziemie. Chwile potem grad strzał zaczal sypac do nich a zbrojni rzucili sie do lasu w kierunku nadlatujacych strzal. Walka ta przypominala rzeź, Zbrojni wbiegali do lasu, ich terytorium jak zagubione dzieci we mgle, co chwile padali na ziemie trupem zasypani strzałami nadlatującymi z koron drzew. Po paru minutach wszystko bylo skonczone, kupcy wybici do pnia tak jak i zbrojni. Nie mieli szans. Ciała zostały ukryte w lesie i po paru tygodniach odnalezione. Za każdym członkiem tygrysiej maski został wysłany list gończy.

c.d.n...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Główna :: Klany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Gra CastleKing gra RPG: Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin