FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj     
miałem różne przypały z aparatem np.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Gwna :: I Sesja RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Plotkarz


Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 728
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 6:17, 04 Kwi 2014    Temat postu: miałem różne przypały z aparatem np.

odpowiesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczelas juz starania,wiec mocno trzymam kciuki. Z mojego duzego zrobil malutki i zgrabny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem w trakcie brania gynalginu, a raczej w przerwie bo wczoraj dostałam miesiączki. [link widoczny dla zalogowanych] Miłego dnia wszystkim
;P Meggynn, Zgięcie w kolanie miałam chyba lepsze z aparatem ale myślę, że to rozćwiczę. Olcia 9kg po miesiacu ? nie wiem, może wiesz jak one wyglądają... [link widoczny dla zalogowanych]
Co do wychodzenia, to wszystko zależy od tego jak długo głodujesz. Wzdety brzuch i ciezkosc jajnikow. ;( kuje mnie .. było mniej więcej tyle samo białek co tłuszczów (teraz pilnuję, by przeważał tłuszcz, można łatwo nadgonić oliwą lub parówką) Ile godzin mozna spedzic przed lustrem. Jak biorę ketonal to jest ok, działam bez zarzutu, a jak przestaje działać to jest masakra. wzięłam sprawe w swoje ręce i kupiłam wiele odżywek, i dalej ten sam problem kupiłam nawet head& schoulders przeciw wypadaniu włosów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

filia w chinach?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie biorę tego ciągiem,tylko w trudnych przypadkach. Kurcze juz dawno o tym nie mowilam Nie zaluje zadnej chwili spedzonej z nim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Te kursy to bzdura moja kochana. [link widoczny dla zalogowanych] sok z brzozy
Może narodziła się jakaś nowa gwiazda nożyczek i pędzla ? Kaaarrr---> jesteś smieszna:/ Ja też mam ten problem. Cóż, życzę powodzenia w dalszym życiu... Myślicie, że bieganie na moim rumaku (jak określam mojego orbitreka) może się do tego przyczynić? [link widoczny dla zalogowanych]
normalnie zero zrozumienia. upoupupuppup gdy trafilam do lekarza rodzinnego guz byl wielkosci 2,5cm 14 pazdziernika bylam na badaniach tydzien puzniej byly wyniki i zaraz mnie skierowali do szpitala ,zeby zrobic termin operaci, termin dostalam na 28.10.br.naszczescie juz jest po wszystkim i dobrze sie czuje. upominaja sie o taka zupe a nie o tej godzinie A ma zameldowaną firmę? Mam dobry sposób na drętwienie rąk - naprawdę działa! I tak sie stało, całe szczęście w czas, zanim wypadła sprawa ze skandalicznymi filmikami z kamerek internetowych w tropikach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest na to jakis sposób?
[link widoczny dla zalogowanych]
a dopiero wszystko na raz wieczorem .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I z tym niestety trzeba się już pogodzić. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] 5 zdjecie swieze,wczorajsze....
Do regeneracji i odżywienia włosów polecam beżową/ złotą linię Joico. [link widoczny dla zalogowanych] staram sie nie łykac przeciwbólowych, jesli juz to 200mg ibuprofenu (zwykły ibum)dwa razy na dobe, od lekarza wlasciwie nie dostalam nic nawet porady jakiejs sensownej co robic, musialam sie wypytywac. a jednak szukasz dalej wymowek - nie dosc ze narzeczony nie-milioner, to jeszcze brak darmowej opiekunki, masz racje w twoim przypadku jak i TWOICH ZNAJOMYCH to usprawiedliwone Pisalam tu na tej stronie troszke wyzej w odpowiedzi dla Julity38 o bolu glowy. [link widoczny dla zalogowanych]
co do dzwigania po operacji to tydzien po zabiegu wzielam malego na rece ma 2 latka i 15 kg . Aha, no i Chiante tez lubimy, ale jest drozsze juz, wiec duzo rzadziej Jest to maść cynkowa, czy jakaś. Prosimy kontaktować się z p. Mi sie nocami sni Polska... DZIEWCZYNY NIE NOŚCIE BUTÓW Z ZABUDOWANYMI PALCAMI Po mniej więcej dwóch tygodniach męczenia się z palcem postanowiłam pójść do prywatnego dermatologa, aby stwierdzić przyczyny takiego stanu mojego palca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
POLECAM! zaczelo sie od checi poprawienia bledow inne fryzjerki....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czułam się okropnie upokorzona, gdyż rodzinny nie chciał mi dać na nie skierowania. [link widoczny dla zalogowanych] chyba do Niemiec a nie do Niemczech...
Jak rzuciałam palenie to efektem tego było właśnie to co się stało. Byłam też w prywatnej klinice dr Sankowskiego, ale też mi powiedzieli że wątpią aby można było coś zrobić, mogą spróbować laserem ale może nie być poprawy a wręcz pogorszenie wyglądu. witam ! Co Pani wie o naszej firmie? taka sama jak na początku piosenki. [link widoczny dla zalogowanych]
opryskliwy, niemiły, ze skłonnością do przemądrzałego oratorstwa, odnosze wrazenie, ze nie cierpi kobiet Hej, mam wielki problem. Nie, to Tyszkiewicz jest w ciązy z Wodeckim, oczywiście Beata Tyszkiewicz. zaburzenia myślenia Poza tym kwestia religii, muzułmanin NIGDY SIĘ NIE ZGODZI na to aby dzieci były katolikami, będzie się błogo uśmiechał i zapewniał, że będzie kompromis, ale jak przyjdzie co do czego to będzie chciał zrobić po swojemu i tyle. paznokiec wrasta w duzym palcu lewej nogi. Pozdrawiam wszystkie au-pairki!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Gwna :: I Sesja RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
     Gra CastleKing gra RPG: Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin