FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj     
Ja wtedy mam wizyte konrolk─ů, wiec sie wszystkie we trzy sp

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona G│ˇwna :: I Sesja RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Plotkarz


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 728
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 9:28, 10 Kwi 2014    Temat postu: Ja wtedy mam wizyte konrolk─ů, wiec sie wszystkie we trzy sp

a teraz?
[link widoczny dla zalogowanych]
v.v.v. wa┼╝nej rzeczy, ┼╝e oczywi┼Ťcie wyniki te musisz pokaza─ç lekarzowi prowadz─ůcemu ci─ů┼╝e i stosowa─ç si─Ö do jego zalece┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym mysle ze dobrymi specjalistami sa lekarze z Polanicy, tez robia proste zgrabne noski a nie swinki (no chyba ze komus sie podobaja, kazdy ma inny gust)

Co do os┼éabienia naturalnej flory bakteryjnej, to uwa┼╝am ┼╝e Tombak nie przesadza (raczej nikt takowej ju┼╝ nie posiada), ale wraz z opisami na oczyszczanie jelita grubego radzi, aby zacz─ů─ç dzia┼éania w celu jej odnowienia . [link widoczny dla zalogowanych] Jaki┼Ť dora┼║ny spos├│b, by przesypia─ç noce zanim lekarze porobi─ů badania?
Czekam, a┼╝ ten dzie┼ä si─Ö sko┼äczy. 23)Dj Zany - Science Religion (Qlimax Anthem 2005) Jak si─Ö nie starasz w jednym zwi─ůzku to i drugi wcze┼Ťniej czy p├│┼║niej zepsujesz. Czy w trakcie g┼éod├│wki mog─Ö poza wod─ů pi─ç zi├│┼éka typu: Dzieki Julia za informacje.Mieszkam w innym rejonie Polski,ale dobrze wiedzies,ze jest taki preparat.Piszesz,ze nazywa sie Pajakbuj,a czy mogla bys napisac jakiei jest firmy,jaki producent,to moze kupie w jakims zoologicznym sklepie. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest najlepszai nic jej nie pobije!!!!! ja szukam we wrocku jakiegos dobrego specjalistę ginekologa-endokrynologa! Ja w podobnej sytuacji zapytałam, co by się przydało i okazało się, że taki samochodzik do pchania i jeżdżenia na nim. Tatra? Jola caly czas plukalam i grzebalam tam jezykiem! - salon AK.KK na Garncarskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem tou od 8 lat,c├│rka te┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

manius30
[link widoczny dla zalogowanych]
Posz┼éam do kolejnego lekarza i kaza┼é zbada─ç awidno┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I tak to trwa. [link widoczny dla zalogowanych] wzi─Öli mnie do golenia, lewatyw─Ö mi darowali z uwagi na nocne wypadki i kazali wej┼Ť─ç na wag─Ö - patrz─Ö na to co pokazuje i okaza┼éo si─Ö ┼╝e jakim┼Ť cudem schud┼éam 2 kilo w jeden dzie┼ä.
Wiec sie wziela za siebie i zaczela cwiczyc pomki, chyba meskie i biust sie jej zmniejszy┼é. po prostu krzywde mi zrobila ,a ja za to jeszcze zap┼éacilam .U┼╝y┼éa jaki┼Ť farb do wlos├│w ktore zmienily ich strukture, choc to 2 mcer a one mi wcale nie rosna.jestem za┼éamana totalnie. Czy po prostu rzucic wszystko i jechac tam- tylko na pewno nie znajde pracy od razu. Prosz─Ö o odpowied┼║! Ale pogoda nam figla zgotowala, no nie? [link widoczny dla zalogowanych]
Takie jak moje ? a┼╝ po 3cm to na co ci niska waga? bo ja mia┼éam jaki┼Ť czas temu usuwana cze┼Ť─ç paznokcia chirurgicznie... doktor Daniel Furmanek i M. nie ma si─Ö co ┼éudzi─ç, kremy nie dzia┼é─ůj─ů, dlatego lepiej sobie poczyta─ç na temat metody frakcyjnej [link widoczny dla zalogowanych] k-med-agnieszka-tomala.html ...A tak z ciekawo┼Ťci: moj facet jest koszykarzem \cialo jakich malo\ - tez mam przy nim kompleksy kochana - damy rade
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczysz czy Ci si─Ö spodoba, nigdy nie farbowa┼éa┼Ť w┼éos├│w to i tak b─Ödzie du┼╝a zmiana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A zchodziła mi jak po opaleniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bez przesady.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem jak bardzo masz ma┼ée usta, ale nie da si─Ö nic z nimi zrobi─ç, np za pomoc─ů makija┼╝u?? Nie mie─ç o wadze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy to wina żelu, lamy, czy może złego przygotowania paznokcia?????

Muszę sobie sama z tym poradzić [link widoczny dla zalogowanych] Lepiej nie naprawde bo wtedy poszłabym naprawde w białych butach
powtarzaja programy przeciez to naprawde prowadzi tylko i wylacznie do depresji... Od zeszłego roku leczę się u Endok. podobno stany depresyjne, wolna przemiana materii....Co jeszcze? Polecam wszystkim niezdecydowanym. [link widoczny dla zalogowanych]
Prosze doradzcie bede wdzieczna bardzo miejsce nie gra roli, jetem w stanie przejechac caly londyn byle miec pewnosc , ze dobrze trafilam Nie przyklejaj mi kochaniutka ┼éatki tylko dlatego, ze skrytykowa┼éam twoj spos├│b myslenia i oceny innych. wincenty,igi i pole, naprawd─Ö to ┼éadnie brzmi...ale uwa┼╝am ┼╝e wi┼Ťniewski i jego baba przesadzili chyba najbardziej no i ka┼Ťka figura A ma┼éy okr─Öcony p─Öpowin─ů. masz tutaj moj adres [link widoczny dla zalogowanych] i wyslij mi chocby slowo zebym miala Twoj adres to sie odezwe... A ten tekst to na pewno twoj, czy cytujesz Manna? C├│rka wa┼╝y┼éa 2080g.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Model med zamkniety?
te kolorowe sa ok ale ciemna jest bardziej uniwersalna, no i mniej z ni─ů klopotow w praniu NAjladniejsza- pierwsza z czterech
Jeszcze raz zapraszam wszystkich zainteresowanych problemem toxo na topik:
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam was wszystkich ja juz sie nie moge doczekac 4 lipca minie juz wtedy 3 miesiac i dam znac jak to wyglada!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam podobnie, tylko ze co rano, po obudzeniu, mam tak zdrętwiała ręce, a własciwie tylko dłonie ze szok.Nie wiem jak jest w nocy bo sie nie budze ale ranki sa okropne,to zwykle po dłuższej chwili mija ale zanin minie to się męcze z tym. pracuje w trade jako ph juz 2 lata i jedyne co wam moge powiedziec to:
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mialem wczesniej na bank.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pojechałem tam pogadałem i powiedziałem o co chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj chcialam to jako┼Ť naprawi─ç i po┼éozy┼éam jasny br─ůz garniera (bo na opakowaniu pisa┼éo, ze z czarnego robi ciemny br─ůz).
Nadzieja ja normalnie dostawałam @ od 28-32 dni po braniu bromergonu ok 9 dni @ dostałam po 38 dniach.

Ja w┼éa┼Ťnie odpoczywam, dzieci ┼Ťpi─ů mi si─Ö co┼Ť nie chce. [link widoczny dla zalogowanych] trzymam za Was kciuki i mam nadzieje ze choroby te nie rzutuja jednak na cale zycie!!!!!!!!!!!
Ja jad─Ö na wizyt─Ö w ┼Ťrod─Ö i b─Öd─Ö wiedzie─ç ju┼╝ kiedy mi ┼Ťci─ůgaj─ů aparaty. jest tam napisane jak byk - Ace Of Base - C'est La Vie. S─ůdze ┼╝e obie maja inne typy urody i kazda na sw├│j spos├│b jest pi─Ökna !!!!!!!! 6. mam nadzieje ze to nie popsulo mi planow ale jutro cale szczescie kefirek bedzie grany juz nie moge sie doczekac! [link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Öc chyba od razu nie lepiej i┼Ť─ç do m─Ö┼╝czyzny i darmowa─ç sobie ten b├│l?? Zasypiamy. babki z nadwag─ů krytykuj─ůce szczup┼ée :] nieumialem znale┼Ť─ç 2giej kliniki dzi┼Ť zrobi┼éem format komputera i wyczy┼Ťci┼éo szukam i nieumiem znale┼Ť─ç.ale znalazlem inna kliniki zreszt─ů odk─ůd jeste┼Ťmy razem wszystko jest wsp├│lne mieszkanie, samoch├│d , pieni─ůdze, nawet dzieci Od p├│┼é roku m─Öczy┼éam si─Ö z wrastaj─ůcym paznokciem. Ale nie dekolorant Joanna czy Garnier, tylko profesjonalny - po pierwsze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://wijkraad.st-rt.info/viewtopic.php?f=9&t=3552]?Tob─ů? [/url]
Aga ,jednym słowem 25-ty to nasz dzień.Trzymaj się,będzie dobrze!!!!Też mam byćpp odwójnie u smiechnięta od tego dnia własnie.Pozdrawiam!!!
Tak czy inaczej mo┼╝na tam co┼Ť us┼éysze─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi si─Ö twoje imi─Ö podoba!Nie zwracaj uwagi jak kto┼Ť pisz─Ö ┼╝e twoje imi─Ö si─Ö nie podoba mnie si─Ö podoba.i nie przejmij si─Ö tak Jak zauwa┼╝y┼éasz twoje imi─Ö mi si─Ö podoba bo takie jest niezwyk┼ée jak ty a ta karnacja skory dla mnie odlot!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona G│ˇwna :: I Sesja RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
     Gra CastleKing gra RPG: Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin