FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Wzory

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Główna :: FAQ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Avenmer
Mieszkaniec


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:48, 16 Kwi 2007    Temat postu: Wzory

Smile Czy jest możliwe upubliczenie wzorów według których mechanizm walk oblicza wynik starcia?...

Na razie wiemy, że coś tam odpowiada za coś , ale w sumie to tyle co nic :> Ja mam podejście stricte matemaczynie, chciałby się przekonać w jaki sposób :

- Jest wybierana osoba która pierwsza uderza.
- Jest wybierana siła ciosu
- Ile many zużywa dany czar
- Jaki ma wpływa atak i obrona ..

BTW to powyżej - myślę że byłoby dobrze by było gdzieś napisane dla naszej informacji ile mamy ataku i obrony.. pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sir Galahad
Udzielający się Mieszkaniec


Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon 14:48, 16 Kwi 2007    Temat postu:

O sam tez bym się chętnie dowiedział!

Aczkolwiek utracilibyśmy pewne smaczki - poszukiwacza idealnego rozwiązania na rozwój postaci.

Ale myślę ze cześć na pewno warta byłaby upublicznienia.
Choćby określenie jaki wpływ mają gromadzone punkty - walki bronią/strzelania/uników/ itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avenmer
Mieszkaniec


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:42, 17 Kwi 2007    Temat postu:

Wiesz.. same upublicznienie wzorów jeszcze nie dawałoby wszystkiego Smile

Z tego co widze w bitwach jest taki "Random", że musi zależeć od bardzo wielu czynników, i na pewno znaleźć idealną recepturę byłoby naprawdę trudno! Ale moglibyśmy przynajmniej poruszać sie w znanym otoczeniu, kombinować na faktach.. zgadywanie? Gra na ślepo ? To trochę nie jak w RPG..

W grach w których do tej pory grałem.. a raczej systemach, reguły były jasno określone, a znaleźć idealną postać było niezwykle trudno. Sporo kombinowania było zawsze, jak wyważyć elementy etc..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witia1
Udzielający się Mieszkaniec


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:05, 17 Kwi 2007    Temat postu:

Troszkę wiadomości jest [link widoczny dla zalogowanych], jednak dotyczą one nowszej wersji tej gry i zapewne w wielu miejscach są nieaktualna dla nas.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Wto 13:58, 24 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avenmer
Mieszkaniec


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 3:16, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Rozumiem że temat już jest zapomniany ?Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sir Galahad
Udzielający się Mieszkaniec


Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 14:36, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Zasadniczo w/w link odpowiada na wiele wątpliwości i niejasności.
Pewnie dlatego dyskusja tutaj ucichła.
Nie sądzę żeby wzory w naszym klonie Vallheru odbiegały od pierwowzoru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
witia1
Udzielający się Mieszkaniec


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:46, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Na pewno odbiegają w kilku przypadkach, przynajmniej tyle wyłapałem.
-we wzorach jest niższy koszt energii w rzemiośle
-inaczej naliczane są uniki, wolniej się ich "uczymy" (jest to oparte na ciągu Firbaldiego)
- jeden unik kosztuje 1*lvl zbroi energii, jednak nie mniej niż 1, nawet bez zbroi tu nic jeśli nie masz pancerzu
- jak dobrze pamiętam we wzorach ilość nauki alchemii jest uzależniona od klasy, alchemik zdobywa dwa razy więcej
- i pewnie jeszcze kilka różnic, ale nie czytałem większości tekstu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord14
Strażnik


Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: ze strasznego lasu...

PostWysłany: Pią 15:33, 15 Cze 2007    Temat postu:

odświeżam, bo widać, że nikt tu nie zagląda...
a tak w ogółe, to kto pierwszy zacznie walkę, zależy od szybkości, a uniki od zręczności i szybkości, i minimalnie też od uników(staty)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Virion
Strażnik


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:10, 06 Sie 2007    Temat postu: Re: Wzory

Avenmer napisał:
Smile Czy jest możliwe upubliczenie wzorów według których mechanizm walk oblicza wynik starcia?...

Na razie wiemy, że coś tam odpowiada za coś , ale w sumie to tyle co nic :> Ja mam podejście stricte matemaczynie, chciałby się przekonać w jaki sposób :

- Jest wybierana osoba która pierwsza uderza.
- Jest wybierana siła ciosu
- Ile many zużywa dany czar
- Jaki ma wpływa atak i obrona ..

BTW to powyżej - myślę że byłoby dobrze by było gdzieś napisane dla naszej informacji ile mamy ataku i obrony.. pozdrawiam Smile



Wzory to ty kurwa masz w łypie..... kozi bubku....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Główna :: FAQ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Gra CastleKing gra RPG: Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin