FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Nowe FAQ
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Główna :: FAQ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saper89
Gaduła


Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:26, 06 Kwi 2007    Temat postu: Nowe FAQ

A więc stało się. Trafiłeś do świata Castle King, pełnego magii, potworów i bohaterów. Możesz zostać potężnym wojownikiem, tajemniczym magiem, szalonym barbarzyńcą, zwinnym łotrzykiem czy po prostu kowalem sprzedającym swoje wyroby. Bez względu na to jąka wybierzesz rasę i jaką profesję, powinieneś zapoznać się z poniższym poradnikiem, by lepiej zrozumieć dana grę. Niech karczmarz przyniesie kufel piwa, a ty w tym czasie usiądź i poczytaj!







0. Wygląd okna głównego






0.1 Statystyki – Najważniejsze informacje o twojej postaci.

0.2 Nawigacja – Przenosi do poszczególnych podstron. Więcej opisu niżej

0.3 Statystyki w grze – Różne statystyki, jak siła, zręczność itp.

0.4 Statystyki walk PvVP – Małe podsumowanie walk z innymi graczami

0.5 Umiejętności – Pokazują, w czym nasza postać jest dobra

0.6 Informacje – Ranga postaci, numery kontaktowe gracza itp.

0.7 Statystyki gry – Pokazuje nam, jacy gracze są online, ilu ich jest i jakie mają ID






1. Statystyki - Ta część nie zmienia się wraz ze zmianą strony (Czy jesteś w karczmie czy na arenie, ona non stop tam jest). Rzeczy przedstawione w statystykach to od góry:

1.1 Imię postaci (w nawiasie ID – numer identyfikacyjny) – pokazuje twoje imię postaci i ID. Pamiętaj by imię zachowywało klimat fantasy
1.2 Poziom postaci – Nazwa mówi sama za siebie. Poziom rośnie, gdy osiągnie się pewną ilość PD
1.3 Punkty doświadczenia: punkty posiadane/wymagane do następnego poziomu (ich %) – Punkty doświadczenia (PD) otrzymuje się za walki z potworami, z graczami i wędrówki po labiryncie. U dołu jest zielonkawy pasek postępu
1.4 Zdrowie: posiadane/maksymalne – zdrowie zależy od wytrzymałości i poziomu twojej postaci. Stracić je można, oczywiście, walcząc lub natrafiając na losowe zdarzenia w labiryncie. U dołu jest czerwony pasek zdrowia
1.5 Punkty magii: posiadane – Jest to coś, co można porównać do many w innych grach. Czary wymagają określonej ich ilości. Regenerować można je przez odpoczynek, zwiększać przez zwiększanie inteligencji. U dołu jest niebieski pasek punktów magii.
1.6 Energia: posiadana/przyrost na godzinę – Chyba najważniejsza rzecz w Castle King. Każda czynność kosztuję pewną ilość energii, jak np. walka na arenie kosztuje 1 pkt energii. Energia regeneruje się sama, chociaż można temu dopomóc korzystając z hotelu, łaźni bądź domu publicznego (wszystko za pieniądze). Energia zyskana w danej godzinie sumuje się z tą co już się miało (przechodzi dalej aż w końcu zostanie wykorzystana). Zwiększa się o 0.3 co poziom
1.7 Złoto przy sobie – przedstawia twój aktualny stan sakiewki. Złota używa się do wielu celów, więc zawsze warto mieć trochę przy sobie. Złoto posiadane przy sobie może zostać skradzione
1.8 Złoto w banku – Złoto po zdeponowaniu. Nie ma żadnych procent czy czegoś takiego, lecz złoto w banku jest bezpieczne przed kradzieżą. Nie można jednak go używać do kupowania itp., trzeba je najpierw wyjąć
1.9 Mithril – Jeden z ważniejszych surowców. Opis dalej
1.10 Vallary (da się przycisnąć by przejść do sklepu) – Ciekawy surowiec. Opis dalej







2. Nawigacja – Najczęściej używana część strony. Stąd można trafić wszędzie

2.1 Statystyki – Przenosi Ciebie do okna pokazanego na screnie wyżej
2.2 Bogactwa – Wyświetla listę posiadanych przez ciebie pieniędzy oraz różnych minerałów
2.3 Ekwipunek – Stronka przedstawiająca, co masz w ‘plecaku’ i/lub co na sobie. Aby założyć rzecz kliknij „załóż” przy danej, aby zdjąć kliknij „zdejmij” (w przypadku broni „schowaj broń”)
2.4 Księga czarów – Pokazuje, jakie czary masz w swojej księdze i jakie są obecnie używane
2.5 Dziennik [liczba nowych wpisów w dzienniku] – Zawiera informacje o tym co się działo, na co najczęściej nie masz wpływu. Wiadomości w dzienniku dotyczą: kogo zaatakowałeś i kto wygrał; kto Ciebie zaatakował i kto wygrał; kto zaatakował twoją strażnice i kto wygrał; komu wysłałeś surowce; kto wysłał tobie surowce; kto Ciebie okradł
2.6 Notatnik – Twój własny, wbudowany w grę notatnik. Nie musisz pisać po kartkach jak masz to
2.7. Theronia/Avantiel/Kazad-Nar – miasto, w którym się akurat znajdujesz i opcje w nim możliwe do wybrania. Jest ich tak dużo, że każdą dokładnie opiszę w punkcie 8
2.8 Arena walk – Szybszy dostęp do areny, zamiast klikać ‘Theronia’  ‘Arena walk’. Arena jest dostępna tylko w Theronii
2.9 Szpital – Można tu się uleczyć, albo nawet i wskrzesić, za pieniądze. Cena za tą usługę zależy od ilości ran (1 zdrowia do wyleczenia = 1 złota) do wyleczenia i od poziomu (w przypadku wskrzeszeń)
2.10 Poczta [liczba nowych wiadomości] – Po prostu: PMy w grze
2.11 Bank – Zabezpiecza pieniądze przed kradzieżą. Dodatkowo stąd można wysyłać surowce i przedmioty innym graczom
2.12 Rynek – obszar w którym można wystawić na sprzedaż np. wykopane przez siebie minerały, czy znalezioną broń
a)Aby dodać ofertę kliknij „dodaj ofertę” w odpowiedniej kategorii, następnie wybierz towar do sprzedania, ile chcesz ich sprzedać i po ile sprzedajesz za JEDNĄ sztukę
b)Aby obejrzeć swoje oferty, kliknij „zobacz oferty”. Można zobaczyć np. ile zostało jeszcze sztuk z wcześniej wystawionych
c)Aby wycofać ofertę, kliknij „zobacz oferty” następnie „wycofaj” przy danej. Możesz również wycofać wszystkie poprzez kliknięcie „skasuj wszystkie swoje oferty” w ‘menu głównym’ rynku
d)Aby znaleźć daną rzecz, kliknij „szukaj ofert” i wpisz nazwę produktu, bądź kliknij „spis wszystkich ofert na rynku” i sam przejrzyj listę
e)Aby coś kupić, wybieramy już wcześniej znalezioną ofertę, po czym wpisujemy ile sztuk danej rzeczy chcemy kupić. Cena oczywiście będzie wynosić ilość rzeczy które chcemy kupić * cena pojedynczej sztuki. Pieniądze automatycznie trafią do sprzedającego, a ty dostaniesz przedmiot/y
2.13 Forum – mini forum w grze
2.14 Karczma – Chat w grze. Po wpisaniu „Karczmarzu jakieś wieści?” usłyszymy od karczmarza jakąś nowinkę
2.15 Opcje konta – Zmiana ustawień, jak: imię, hasło, tekst w karcie postaci, informacje kontaktowe bądź avatar. Można również zresetować postać, nadać jej immunitet (nikt nie będzie mógł Ciebie zaatakować bądź okraść, ale ty też nie będziesz mógł. Można to cofnąć jedynie robiąc restart postaci) lub dostosować wygląd gry
2.16 Wylogowanie – Jak sama nazwa wskazuje
2.17 FAQ – Link do FAQ na forum






3. Statystyki w grze – Opisują twoją postać i odpowiadają za twoje szanse w walce z potworami i graczami
3.1 AP – Są to punkty, które możemy przeznaczyć na inne statystyki, jak np. siła, wytrzymałość. Co poziom postaci, otrzymujemy 5 punktów AP. Można je również kupować, lecz 1 AP kosztuje … 250.000 zł :O
3.2 Rasa – Wybierana podczas tworzenia postaci, odpowiada za to, ile dostaniemy danej cechy przeznaczając na nią 1 punkt AP
3.3 Klasa – j.w. Dodatkowo, daje specjalne opcje, np. tylko złodziej może kraść
3.4 Wyznanie – Pokazuje, w jakiego boga wierzysz. Możesz się do niego modlić by otrzymać jakieś błogosławieństwo
3.5 Płeć – Płeć postaci. Postacie o przeciwnych płciach, które są oznaczone jako „wolne” mogą wziąć ze sobą ślub
3.6 Stan cywilny – patrz wyżej
3.7 Zręczność – Odpowiada za twoje umiejętności wstrzelaniu łukiem oraz PRAWDOPODOBNIE za szanse na kradzież u łotrzyków
3.8 Siła – Odpowiada za zadawane przez Ciebie obrażenia przy użyciu broni białej
3.9 Inteligencja – Odpowiada za twoją ilość punktów magii oraz za dmg zadawany przez czary
3.10 Siła woli – Odpowiada za siłę twoich czarów obronnych
3.11 Szybkość – Odpowiada za twoją szybkość w walce. Postacie szybkie mają więcej akcji. PRAWDOPODOBNIE odpowiada również za ucieczkę po kradzieży
3.12 Wytrzymałość – odpowiada za ilość twojego maksymalnego zdrowia oraz za to, jak bardzo możesz sie zmęczyć w walce. Gdy już się 'przegrzejesz' nie możesz nic robić, musisz odpocząć
3.13 Punkty magii – Maksymalna ilość punktów magii
3.14 Punkty wiary – Oznaczają, jak przychylnie patrzy na Ciebie twój bóg. Więcej to większa szansa na wysłuchanie modłów. Można je zwiększyć pracując w świątyni







4. Statystyki walk PvP - Małe podsumowanie walk z innymi graczami
4.1 Wyniki – kolejno: ilość wygranych /ilość przegranych/ilość rozegranych walk z innymi graczami
4.2 Ostatnio zabity - Pokazuje, kogo ostatnio pokonałeś
4.3 Ostatnio zabity przez - Pokazuje, przez kogo zostałeś ostatnio pokonany






5. Umiejętności – Pokazuje twoje umiejętności, oblicza szanse na powodzenie przy ich użyciu
5.1 Kowalstwo – oblicza szanse na stworzenie broni i zbroi. Można zwiększyć próbując kuć kolejne przedmioty
5.2 Alchemia - oblicza szanse na stworzenie eliksirów. Można zwiększyć próbując uwarzyć kolejne
5.3 Stolarstwo - oblicza szanse na stworzenie łuków i strzał. Można zwiększyć próbując wystrugać kolejne przedmioty
5.4 Walka bronią – odpowiada za twoje umiejętności w posługiwaniu się bronią białą. Więcej to większe obrażenia. Można zwiększyć w walce, kiedy używało się tylko broni białej
5.5 Strzelectwo – j.w. tyle że w przypadku łuków
5.6 Uniki – Zwiększają twoje szanse na uniknięcie ciosów wroga. Można zdobyć walcząc
5.7 Rzucanie czarów – jak w przypadku broni






6. Informacje – Dodatkowe informacje które są udostępniane innym graczom, jak np. numer gg lub twoja ranga w grze
6.1 Ranga – Ranga określa twoją władzę. Zwykły mieszkaniec może jedynie grać, ale np. sędzia odpowiada za egzekwowanie prawa a kapłan za udzielanie ślubów
6.2 Wiek – Określa jak długo grasz już w grę
6.3 Logowań – Pokazuje ile razy zalogowałeś się
6.4 IP – Twoje IP. Potrzebne dla adminów w celu egzekwowania prawa
6.5 Email – Twój email
6.6 Numer GG – Twój numer gg po wpisaniu w „opcjach konta”. Widoczny jest dla innych graczy, by ułatwić kontakt
6.7 Klan – Klan (Gildia) do której akurat należysz






7. Statystyki gry - Pokazuje nam, jacy gracze są online, ilu ich jest i jakie mają ID
7.1 Lista – Pokazuje wszystkich graczy online (w nawiasach są ich ID). Na nick można kliknąć, by uzyskać więcej informacji o graczu
7.2 Liczba zarejestrowanych i aktywnych graczy – nazwy mówią same za siebie






8. Theronia – Nasze główne i największe miasto. Znajdziemy tu wiele miejsc zarobku lub odnawiających energie. Theronia dzieli się na poszczególne „dzielnice”
a) Wojenne pola
8.a1 Arena walk - Jedno z najważniejszych miejsc w grze. Tutaj możemy wybierać z jakim potworem chcemy walczyć by zdobywać złoto i doświadczenie. Opcja „pokaż mi listę osób na danych poziomach” służy do wyszukiwania graczy. Po kliknięciu na nią wystarczy wpisać, o jakich poziomach graczy, np. od 4 do 6. Opcja „chce walczyć z osobami na tych samych poziomach, co ja…” pokazuje listę graczy o identycznym poziomie, których można zaatakować. Pamiętaj, że nie można atakować graczy o niższym poziomie od Ciebie. Aby walczyć z potworami należy kliknąć „chcę trenować z potworami”. Po odszukaniu potwora, z którym chcemy walczyć należy wybrać albo „walka turowa” (by samemu poprowadzić walkę) lub „szybka walka” (by od razu ujrzeć wynik. Jest to walka automatyczna, komputer w każdej rundzie atakuje za Ciebie normalnym atakiem). Bez względu, jaką opcję wybierzemy musimy zjechać na dół strony, wybrać z iloma na raz przeciwnikami chcemy walczyć (w przypadku walki szybkiej, trzeba wpisać ile razy chcemy by komputer za nas walczył z takimi grupkami potworów) i nacisnąć walcz. Walka z jednym potworem kosztuje 1 energii. UWAGA: Jeśli wzięliśmy np. szybką walkę w postaci 3 walk z 2ma potworami na raz, a polegniemy już w pierwszej walce to stracimy energię którą wydaliśmy (w tym przypadku 1*2potwory*3walki = 6 energii)
8.a2 Zbroje – Jest to po prostu sklep ze wszelkimi zbrojami, hełmami, tarczami i nagolennikami
8.a3 Bronie – j.w ale z brońmi
8.a4 Łuki – j.w ale z łukami
8.a5 Magiczna wieża – Sklep ze wszystkimi czarami
8.a6 Strażnica – jedna z form zarobku w grze. Najpierw musimy wykupić ziemie, na której stawiamy strażnice (od razu stawia się strażnica 1-go poziomu). W strażnicy możemy wybrać takie opcje jak: „Moja strażnica” – pokazuje aktualny stan strażnicy, jej poziom, ile ataków zostało, stan armii i koszty jej utrzymania; „Ściągnij daniny z wiosek” – jest to wysłanie armii do podległych ziem by zebrały złoto. Ilość zebranego złota zależy od ilości łuczników bądź piechurów w armii; „Rozbudowa oraz zaciąg armii” – pozwala rozbudować strażnicę i powiększyć armię. Każdy poziom zwiększa maksymalną ilość wojowników o 20 i machin/fortyfikacji o 10. Od 3-go poziomu i po wybudowaniu ‘dobudówki’ można rekrutować weteranów: jednostki, które uzbraja się jak bohatera. „Skarbiec” – pokazuje ile złota jest w strażnicy. Można wpłacać do niej pieniądze, ale wypłaca się w stosunku 2:1 (chcesz pobrać 1000 to dostaniesz tylko 500. Reszta przepada). Gdy zabraknie pieniędzy w strażnicy, twoi wojownicy odejdą; „Atakuj strażnicę” – pozwala zaatakować strażnice innego gracza w celu zdobycia złota, które tam posiada oraz w celu zdobycia ‘punktów dowodzenia’, które wpływają na umiejętności bojowe twojej armii; „Lista strażnic” – pokazuje wszystkie strażnice po wpisaniu, jakiego mają być poziomu; „Instrukcja strażnicy” to trochę szerszy opis działania strażnicy
b) Społeczność
8.b1 Plotki – Różne plotki na temat tego co się dzieje w grze
8.b2 Forum – Mini-forum w grze
8.b3 Karczma – Mini-chat w grze
8.b4 Poczta – Coś w rodzaju PMów w grze
8.b5 Klan – Zakładanie, dołączanie oraz sprawdzanie jakie są klany
c) Podgrodzie
8.c1 Szkoła – tutaj za energie możemy nauczyć się różnych atrybutów. Koszt podniesienia zależy od rasy, np. u krasnoluda za 0,2 energii można podnieść siłę o 0,06 ale za 0,4 energii podniesiemy siłę woli o 0,06
8.c2 Kopalnie – Służą do wydobywania surowców takich jak miedź, żelazo lub węgiel. By można było wydobywać dany surowiec, najpierw trzeba wykupić tunele. Możliwość wydobywania miedzi kosztuje 25 Mithrilu, żelaza – 50 a węgla – 75. Szyby można powiększać, już za pieniądze (5000*poziom dla miedzi, 10000*poziom dla żelaza i 15000*poziom dla węgla), w celu zwiększenia produkcji. Kopalnie mają tak jakby własna energię: wydobywanie nie kosztuje nic twojej. Wydobyte surowce można od razu sprzedać w opcji „Rynek” lub pójść na ten dla graczy i zaproponować tam, za większe pieniądze
8.c3 Farma – Działa jak kopalnia tyle ze tutaj zbiera się zioła
8.c4 Polana Chowańców – Tutaj można wytrenować chowańca którego można wykorzystać do walk w strażnicy
d) Zachodnia strona
8.d1 Labirynt – Jedno z ciekawszych miejsc. Podróż po labiryncie kosztuje 0,3 energii za ruch, a w labiryncie można znaleźć wiele rzeczy, jak sakiewki ze złotem (od 1 do 100 złota), sztabki Mithrilu (1-4) lub źródełka (odnawia 1 energii). Przy odrobinie szczęścia można trafić na jakąś bardziej rozbudowaną akcję, np. znalezienie bocznego korytarza. Wtedy czytamy tekst i sterujemy postacią, w którym kierunku ma zmierzać lub co ma robić (np. idź na południe, przeskocz rozpadlinę, zawróć). Poruszanie się w taki sposób już nie kosztuje energii. W takich tunelach można znaleźć wiele niespodzianek: różne przygody, za które otrzymamy doświadczenie, skarby czy przedmioty, zamknięte drzwi, zagadki lub potwory
8.d2 Odnowa – Jest to łaźnia, w której za pieniądze możemy kupić sobie trochę energii
8.d3 Sklep AP – Tutaj możemy kupić 1 AP za 50*poziom tysięcy złota
8.d4 Sklep z Mithrilem – Można tu kupić Mithril. Jego cena wacha się, od 100 do 300 za sztukę
8.d5 Dom publiczny – Działa tak samo jak łaźnia
8.d6 Domy – Można tutaj postawić i rozbudować swój dom. W domu można przechowywać przedmioty bądź nocować w nim by uniknąć ataku ze strony innej osoby. Co godzinę otrzymuje się 2 punkty budowlane. Sypialnia (do nocowania) kosztuje 10 punktów, szafy (do przechowywania) też 10. Rozbudowa domu kosztuje 10 punktów i 10000 złota, lecz wartość domu spada o 10 punktów
8.d7 Świątynia – Można tutaj pracować dla świątyni by zyskać przychylność swojego boga (0,2 energii za 1 pkt wiary) lub można się do niego pomodlić
8.d8 Alchemik – Sklep z miksturami
e) Dzielnica mieszkalna
8.e1 Giełda – Można tutaj grać aukcjami innych klanów w celu zarobienia pieniędzy
8.e2 Biblioteka – Można tutaj napisać jakąś historię bądź poczytać inne, napisane przez innych graczy
8.e3 Wymiana Vallarów – Sklep w którym można za Vallary kupić różne, unikalne rzeczy
8.e4 Spis cech – Można tu zobaczyć ile graczy ma jaką klasę postaci
8.e5 Spis mieszkańców – Wyszukiwarka graczy wg. ID bądź nicku
8.e6 Posągi – TOP 5 w różnych kategoriach
8.e7 Galeria Bohaterów – nazwa mówi sama za siebie
f) Zamek
8.f1 Ożekni – Tutaj można wziąć ślub
8.f2 Władze zamku – Lista aktualnych władz
8.f3 Wieści – Ostatnie informacje napisane przez adminów, jak np. informacje o nowej lokacji czy konkursie
8.f4 Teatr – Ogląda się tam sztuki teatralne w celu podniesienia inteligencji
8.f5 Zegar miejski – Aktualna godzina i czasy restartów
8.f6 Poleceni – Twój link polecający. Za każdego poleconego otrzymujesz 1 Vallar
8.f7 Lochy – Lista osób ukaranych tymczasowym banem
g) Praca
8.g1 Kuźnia – Tutaj można kupić plany broni i pancerzy oraz je kuć
8.g2 Pracownia alchemiczna – j.w. tyle że w przypadku mikstur
8.g3 Chatka pracy – Tutaj można trochę popracować za pieniądze
8.g4 Tartak – Jak w przypadku kuźni: Da się kupić plany rzeczy i je tam wykonywać
h) Dzielnica południowa
8.h1 Hotel – Odnawia energię za pieniądze
8.h2 Gospoda – Da się tu zjeść odnawiając energie
8.h3 Własny sklep – Można tutaj otworzyć własny sklepik w którym sprzedajemy rzeczy
8.h4 Stajnia – Można tu nauczyć się jeździć i kupić konia, by za darmo dojeżdżać do danych miejsc
8.h5 Podróż – Wyprawy w inne tereny ale za pieniądze







9.Góry Kazad-nar Made by JahMAn

9.1.Idź do kopalni

Cytat:
Witaj w kopaniach w górach Kazad-nar, czy chcesz wyruszyć na poszukiwanie minerałów?


Szukasz w górach rożnego rodzaju minerałów. Tych których nie możemy wydobywać sami, właśnie tu je znajdziemy (Bryły adamantium, Kawałki meteorów, Kryształy).

9.2.Zwiedzaj góry

Cytat:
Dookoła siebie widzisz wysokie szczyty Gór Kazad-nar. Czy chcesz zobaczyć co znajduje się wśród nich? Każde zwiedzanie kosztuje 0,5 energii.


Poszukujesz przygód. Możesz znaleźć potwory,złoto lub Mithril, Bryły adamantium, Kawałki meteorów, Kryształy, Drewno, Illani, Illanias, Nutari, Dynallca

9.3.Stajnia

Cytat:
Witaj w Stajniach. Tędy możesz wrócić do stolicy CastleKing, Theroni.
- Wróć do Theroni (koszt 1000 sztuk złota)


Pamiętajcie aby wziąć ze sobą pieniądze na powrót. W górach nie jest dostępny bank!






10.Lesie Avatiel Made by JahMAn

10.1 Idź rąbać drewno

Cytat:
Czy chcesz wyruszyć na poszukiwanie drewna?



Szukamy drewna.

10.2 Zwiedzaj las

Cytat:
Przed sobą widzisz ścianę lasu Avantiel. Wąska ścieżka prowadząca w głąb lasu niknie już po chwili za zakrętem. Zewsząd otaczają się stare, wysokie drzewa, słychać dookoła śpiew ptactwa, gdzieś z lasu dochodzą odgłosy życia zwierząt. Czy chcesz dalej podążać leśną ścieżką? Każde zwiedzanie kosztuje 0,5 energii.



A tu jak w górach mozemy znalesć rożne rzeczy jak i potwory.

10.3 Stajnia

Cytat:
Witaj w Stajniach. Tędy możesz wrócić do stolicy CastleKing, Theroni.
- Wróć do Theroni (koszt 1000 sztuk złota)



Działa tak samo jak w górach.






To by było na tyle. Jeśli chcesz by coś jeszcze znalazło się w FAQ, napisz do mnie w grze, gracz Pard lub ID 13.
Pozdrawiam wszystkich Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Saper89 dnia Śro 17:09, 11 Kwi 2007, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 11:51, 06 Kwi 2007    Temat postu:

8.d4 Sklep z Mithrilem – Można tu kupić Mithril. Jego cena wacha się, od 10050 do 250 za sztukę

hmm najtaniej widziałem 102, najdrożej ca. 280


Wytrzymałość warunkuje również ile rund będziesz mógł walczyć w pojedynkach, za każdą rundę spada wytrzymałość (bodajże o 3 pkt.), a zamiast walczyć można odpocząć rundę i zregenerować 1/10 max wytrzymałości.
Powrót do góry
Saper89
Gaduła


Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:54, 06 Kwi 2007    Temat postu:

To literówka mi się walneła, chodziło mi od 100 do 250. Ale skoro mówisz to przeprawię
Proszę, piszcie PMa w grze ze swoimi spostrzeżeniami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Durin Immortal
Strażnik


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Pią 11:56, 06 Kwi 2007    Temat postu:

fajny FAQ Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sammael Moonbow
Moderator


Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 1:13, 07 Kwi 2007    Temat postu:

No no niezła robota jest bardziej przejrzysty niż ten pierwszy i co najważniejsze ma duuuży ładny obrazek xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JahMAn
Strażnik


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:30, 07 Kwi 2007    Temat postu:

Korzystając z mojego wyjazdu.

9.Góry Kazad-nar

9.1.Idź do kopalni

Cytat:
Witaj w kopaniach w górach Kazad-nar, czy chcesz wyruszyć na poszukiwanie minerałów?

Szukasz w górach rożnego rodzaju minerałów. Tych których nie możemy wydobywać sami, właśnie tu je znajdziemy (Bryły adamantium, Kawałki meteorów, Kryształy).

9.2.Zwiedzaj góry

Cytat:
Dookoła siebie widzisz wysokie szczyty Gór Kazad-nar. Czy chcesz zobaczyć co znajduje się wśród nich? Każde zwiedzanie kosztuje 0,5 energii.

Poszukujesz przygód. Możesz znaleźć potwory,złoto lub Mithril, Bryły adamantium, Kawałki meteorów, Kryształy, Drewno, Illani, Illanias, Nutari, Dynallca

9.3.Stajnia

Cytat:
Witaj w Stajniach. Tędy możesz wrócić do stolicy CastleKing, Theroni.
- Wróć do Theroni (koszt 1000 sztuk złota)

Pamiętajcie aby wziąć ze sobą pieniądze na powrót. W górach nie jest dostępny bank!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saper89
Gaduła


Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:28, 07 Kwi 2007    Temat postu:

O, dzięki Smile

Ale na przyszłość proszę takie informacje wysyłać do mnie. Będę edytował swój główny post, i napewno podpiszę od kogo to było Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JahMAn
Strażnik


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:04, 07 Kwi 2007    Temat postu:

ok w najbliszym czasie wybieram sie do lasu wiec.. dam kolejne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sir Galahad
Udzielający się Mieszkaniec


Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 11:33, 11 Kwi 2007    Temat postu:

JahMAn napisał:


9.3.Stajnia

Cytat:
Witaj w Stajniach. Tędy możesz wrócić do stolicy CastleKing, Theroni.
- Wróć do Theroni (koszt 1000 sztuk złota)

Pamiętajcie aby wziąć ze sobą pieniądze na powrót. W górach nie jest dostępny bank!


Jeśli jechałeś konno na swoim własnym koniku to nic nie płacisz. Warunek jest jeden na podróż musisz się wybrać ze stajni w mieście. Ale za powrót nie wiedzieć czemu musisz już płacić...

Po drodze możesz zaprzyjaźnić się z bandytą (koło 1000-2000 dmg zadaje), ale nie zawsze.

Jak nie masz kasy to idź zwiedzać las czy góry. Gwarantuję dość szybkie spotkanie z czymś (sympatyczną istotą występującą na liście potworów... np Kyton, Feniks) co wyśle cię do szpitala Twisted Evil

Albowiem jak zginiesz to płacisz "tylko" za ożywienie w mieście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord14
Strażnik


Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: ze strasznego lasu...

PostWysłany: Sob 18:03, 14 Kwi 2007    Temat postu:

no, dawajcie ten LAS:)...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alexandra
Gość





PostWysłany: Wto 15:53, 17 Kwi 2007    Temat postu:

jeżeli wziełam slub to jak mam zmienic swój stan cywilny?
Powrót do góry
Jayre
Mieszkaniec


Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:46, 20 Kwi 2007    Temat postu:

Sir Galahad napisał:


Cytat:
Witaj w Stajniach. Tędy możesz wrócić do stolicy CastleKing, Theroni.
- Wróć do Theroni (koszt 1000 sztuk złota)

Pamiętajcie aby wziąć ze sobą pieniądze na powrót. W górach nie jest dostępny bank!


Jeśli jechałeś konno na swoim własnym koniku to nic nie płacisz. Warunek jest jeden na podróż musisz się wybrać ze stajni w mieście. Ale za powrót nie wiedzieć czemu musisz już płacić...

Po drodze możesz zaprzyjaźnić się z bandytą (koło 1000-2000 dmg zadaje), ale nie zawsze.

Jak nie masz kasy to idź zwiedzać las czy góry. Gwarantuję dość szybkie spotkanie z czymś (sympatyczną istotą występującą na liście potworów... np Kyton, Feniks) co wyśle cię do szpitala Twisted Evil

Albowiem jak zginiesz to płacisz "tylko" za ożywienie w mieście.[/quote]

Tia a strata PD to pryszcz? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jayre
Mieszkaniec


Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:48, 20 Kwi 2007    Temat postu:

alexandra napisał:
jeżeli wziełam slub to jak mam zmienic swój stan cywilny?


Można chyba tylko zamieścić informację w profilu. U mnie zmiana stanu cywilnego nieaktywna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 12:01, 23 Kwi 2007    Temat postu:

dfgg
Powrót do góry
Lord14
Strażnik


Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: ze strasznego lasu...

PostWysłany: Pon 15:15, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Anonymous napisał:
dfgg


rozumiem.

to jest wybitnie olśniewająca wypowiedź która wyjaśnia całkowicie diabelsko trudny problem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Główna :: FAQ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Gra CastleKing gra RPG: Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin