Autor Wiadomość
WojtasOsW
PostWysłany: Pią 1:32, 06 Lip 2007    Temat postu:

KapitanRex napisał:
Mylisz sie Super89 Cool . ghul ja mnie trafi to zadaje udezenie o mocy ponad 500dmg czyli cale moje zycie Evil or Very Mad dlatego jestem skazany najczesciej isc na turowa Sad a to jest bug wedlug mnie i bedzie.


ponieważ jest cicho, bardzo cicho na tym forum to chociaż będe truł wam że nasz prawnik ma skłonności do nazywania gracza "Saper89" - "Super89"

Pytanie :

Cytat:
co ma to do działu "Skargi"?


Odpowiedź :

Cytat:
A co ma piernik do wiatraka ?


Morał nr. 1:

Cytat:
Na głupie pytanie jest głupia odpowiedź


Morał nr. 2

Cytat:
Nie gadaj ze mna bo Ci zaszkodzi


(Tak wiem że to jest głupie )
Gutejsztajn
PostWysłany: Śro 11:19, 06 Cze 2007    Temat postu:

Dla mnie to zaleta cały czas walę za ok. 200 a poworki za jeden a wturowej walą mnie zaq 100
Gutejsztajn
PostWysłany: Śro 11:18, 06 Cze 2007    Temat postu:

Dla mnie to zaleta cały czas walę za ok. 200 a poworki za jeden a wturowej walą mnie zaq 100
Argeroth
PostWysłany: Czw 15:04, 03 Maj 2007    Temat postu:

Ależ co wy opowiadacie. Rzadko zdarza mi się abym uderzył kilka razy tą samą siła, podobnie jest z nekromantą, on zadaje różne obrażenia w szybkiej walce.
witia1
PostWysłany: Śro 21:05, 02 Maj 2007    Temat postu:

To że ich nie widać nie znaczy że system nie oblicza dalej w ten sam sposób, losowanie każdego uderzenia osobno dało by większą pewność jednak bo takie obrażenia były by w dużej mierze w całej walce uśredniane (średnia obrażeń z walki była by bliska średniej zasięgu obrażeń twojej postaci). A tak się zdarza że mając 62 lvl szkielet mnie zaciepie bo miałem pecha losując i uderzyłem 10 razy za 12 dmg a szkielet raz za 450...
Lord14
PostWysłany: Śro 17:09, 02 Maj 2007    Temat postu:

jezu, masz problem, jak dzasz, np. 100 lub 10 walk, to wtedy nie widać na szybkiej jakie obrazenia zadajesz, a poza tym, skoro tak go jedziesz, to o co ci chodzi...??
KapitanRex
PostWysłany: Śro 11:50, 02 Maj 2007    Temat postu:

Mylisz sie Super89 Cool . ghul ja mnie trafi to zadaje udezenie o mocy ponad 500dmg czyli cale moje zycie Evil or Very Mad dlatego jestem skazany najczesciej isc na turowa Sad a to jest bug wedlug mnie i bedzie.
Saper89
PostWysłany: Śro 11:43, 02 Maj 2007    Temat postu:

Pomyśl w drugą stronę: Ghul tobie może walić tylko po np. 10 dmg

Taka jest zaleta szybkich walk. Jak nie odpowiada - walcz na turowej
KapitanRex
PostWysłany: Śro 11:27, 02 Maj 2007    Temat postu: szybka walka-bug

do rzeczy jak wezmie sie szybka walke i zeby byl jedna walka i jeden potwór to mamy przebieg walki i zawsze reszta ataków sa takie jak pierwszy np:Trex przeciwko Ghul
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (347.048 zostało)
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (244.096 zostało)
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (141.144 zostało)
Uniknąłeś ciosu Ghul!
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (38.192 zostało)
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (-64.76 zostało)

Uwazam ze to jest bład gry bo watp[ie zeby ktos dwa razy tak samo walna Evil or Very Mad i to zniecheca do szybkich walk bo najczesciej to jest wina zgonów Twisted Evil


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media